Положення про пригодницькі перегони
“GALUSHKA RACE 2018 ‘
10 – 12 серпня 2018
Полтавський район
1. Цілі та задачі
1.1. Пригодницькі перегони проводяться з метою популяризації та пропаганди здорового способу життя.
1.2. Головним завданням змагань є вдосконалення фізичних, тактичних, та технічних навичок спортсменів.
1.3. Перегони організовані також з метою ознайомлення широкого загалу із природою, історико-культурною спадщиною та історичними місцями Полтавщини.
2. Час та місце проведення
2.1. Перегони відбудуться 11 – 12 серпня 2018 року в околицях м. Полтава.
Координати точки старту - 49.687862, 34.586996
2.2. Дистанція перегонів проляже мальовничою долиною річок Ворскла і Коломак з різноманітними рельєфом і рослинністю, хорошими оглядовими пунктами, природніми та історичними пам’ятками.
3. Організатори та спонсори
3.1. Організатори:
- Мусулега Дмитро 095-93-11-115 (голова орг.комітету, зв’язки з партнерами, комендант табору)
- Васковець Сергій 099-48-83-089 (начальник дистанції)
- Кузнєцов Олександр 099-307-33-53 та 098-798-18-07 (керівник тех.етапів)
- Фесенко Євген 050-84-92-451 (головний суддя)
3.2. СПОНСОРИ:
1.
2.
3.
4. Програма змагань
10.08.2018:
З 16.00 – заїзд учасників в базовий табір
З 18.00 до 20.00 – робота мандатної комісії( реєстрація команд, перевірка спорядження, аптечки)
11.08.2018:
З 8.00 до 10.00 – робота мандатної комісії( реєстрація команд, перевірка спорядження, аптечки)
8.30 – видача карт
10.00 – брифінг для капітанів команд
11.00 – старт гонки для класу “Мульти”
11.15 – старт гонки для класу “Трек”
12.08.2018:
11.00 – завершення контрольного часу для класу “Мульти”
11.15 – завершення контрольного часу для класу “Трек”
До 12.00 – завершення розгляду спірних питань
13.00 – 14.00 – нагородження переможців та призерів змагань
5. Учасники змагань
5.1 Вимоги до учасників та склад команд:
До участі в змаганнях допускаються особи віком 18 років і старші. Та у віці 16р.(і старші) з одним з батьків в команді.
Склад команди від 2х до 4х чоловік.
Участь у змаганнях є потенційно небезпечною та може привести до травм, тощо… Кожен учасник несе персональну відповідальність за свої дії під час гонки та повністю знімає відповідальність за своє життя та здоров’я з організаторів змагань шляхом підпису розписки (до старту змагань).
Обов’язково мати страховий поліс від нещасних випадків, діючий на час проведення змагань!
6.Формат змагань
Перегони відбудуться в класах “Мульти” та “Трек”.
Залік та нагородження в класі “Мульти” :
- Мульти ЧЧ(в команды тільки чоловіки)
- Мікс (чоловік та дівчина, або всі учасники - дівчата)
Залік та нагородження в класі “Трек” :
- Трек ЧЧ(в команды тільки чоловіки)
- Мікс (чоловік та дівчина, або всі учасники - дівчата)
Контрольний час (КЧ) для обох класів становить 24 години.
Старт загальний для кожного класу.
Клас “Мульти” – проходження дистанції на велосипеді та бігом. Дистанція за вибором (учасники самі обирають шлях руху між контрольними пунктами (КП) за які нараховується певна кількість балів). На дистанції будуть облаштовані різноманітні тех. етапи (ТЕ) за проходження яких буде нараховуватись певна кількість балів. Також буде пункт зміни(ПЗ) способу руху(вело-біг).
Проходження ПЗ – обов’язкове!
Клас “Трек” – проходження дистанції бігом. Дистанція за вибором (учасники самі обирають шлях руху між контрольними пунктами (КП) за які нараховується певна кількість балів). На дистанції будуть облаштовані різноманітні тех. етапи (ТЕ) за проходження яких буде нараховуватись певна кількість балів. Також буде пункт зміни (ПЗ), на яких учасники класу трек отримують додаткові карти спортивного орієнтування.
Проходження ПЗ – обов’язкове
Пункт зміни (ПЗ) – спортивне орієнтування.
В залік змагань у першу чергу потрапляють команди які вклалися в КЧ (24години)! Тобто, якщо Ваша команда набрала більшу кількість балів але не вклалася в КЧ, то в фінішному протоколі Ви будете нижче за команду яка набрала меншу кількість балів, але вклалася в КЧ.
7. Реєстрація учасників змагань
Реєстрація на участь у змаганнях відбувається шляхом заповнення форми в розділі *Реєстрація*
Реєстрація вважається прийнятою тільки після оплати стартового внеску.
8. Стартовий внесок
Стартовий внесок для обох класів сплачується за команду (від 2х до 4х чоловік).
При цьому команда отримує 2 комплекти карт. У разі потреби додаткові комплекти карт на інших учасників команди треба замовляти окремо.
Ціна за додатковий комплект карт становить (буде пізніше)
Клас “Мульти”, “Трек”
При реєстрації до 30.06.2018 стартовий внесок складає 500грн з команди.
При реєстрації до 30.07.2018 - 600грн з команди.
При реєстрації до 6.08.2018 - 600грн з команди.
Реєстрація після 6.08.2018 та на старті - 600грн з команди. Організатори в праві відмовити команді в участі, якщо не мають технічної можливості допустити команду на старт(карти, тощо).
9. Дистанції
Напрямок руху, кількість КП та порядок їх взяття команда визначає самостійно.
Команди стартують з загального старту.
Після проходження дистанції, команда фінішує в базовому таборі КП фініш.
Порядок проходження етапів - довільний. За невиконання завдань, команда не отримує бали.
Цінність КП - 1, 2 та 3 бали
Приклад нумерації КП
1 - (11)
де 1 - кількість білів за КП
(11) - номер КП
Якщо команда не виконує технічні умови, які можуть привести до небезпеки, або проходження етапу займає занадто багато часу, суддя має право зупинити подальше проходження ТЕ.
10. Тех.Етапи(ТЕ)
ТЕ - 1 - 1 бал( за фото з суддею, без проходження ТЕ)
- крутопохилий під'йом зі спуском - 3 бали (проходять 2 учасника)
- стрільба з пневматичного пістолету - максимум 3 бали ( 1 учасник)
ТЕ - 2 - 1 бал( за фото з суддею, без проходження ТЕ)
- навісна переправа - 3 бали (проходить 2 учасника)
- *дерево* - приблизний максимум 6 балів (проходить 1 учасник)
Етап уявляє з себе вертикальний під'йом-спуск( 3 бали) та *бонус* з лімітом часу, на якому можна заробити додаткові бали.
Додаткові умови проходження на ТЕ.
ТЕ - 3 - 1 бал( за фото з суддею, без проходження ТЕ)
- паралельний командний слеклайн(мотузковий) - 3 бали
11. Пункт зміни (ПЗ) – спортивне орієнтування за вибором.
Пункт зміни руху для класу “Мульти” (вело-біг-вело) – є обов’язковим.
Мінімальна кількість КП – 2шт.
Приблизна кількість КП - 10шт
Цінність КП - 1бал
Масштаб карти в 1см - 150м
Клас “Вело” отримує карту з КП на ПЗ.
Клас “Трек” отримує карту з КП на ПЗ.
ТЕ зараховується після проходження мінімум двома членами команди!
12. Відмітка на КП
Для відмітки на КП, команда повинна мати фотоапарат(смартфон) зі спалахом не менше 4мп. Команда фотографує себе(селфі або по черзі) на фоні КП. Після фінішу суддя та капітан команди перевіряють кількість взятих КП. Також потрібно мати usb-шнур.
13. Список спорядження
13.1. Обов’язкове спорядження для класу “Мульти” :
1. велосипед, шолом, фара, задній ліхтар(для руху в нічний час),
2. аптечка(нашатир, перекис водню, серцеві, знеболюючі, пластир, перекис водню, бинт)
3. страхувальна система з двома вусами, 3 карабіна, пристрій для спуску та під’йому по мотузці – мінімум один комплект на команду.(2а комплекти можуть прискорити проходження ТЕ)
Спорядження потрібне відповідати нормам UIAA.
4. мобільний телефон з зарядженою батареєю
13.2. Обов’язкове спорядження для класу “Трек”
1. аптечка(нашатир, перекис водню, серцеві, знеболюючі, пластир, перекис водню, бинт)
2. страхувальна система з двома вусами, 3 карабіна, пристій для спуску та під’йому по мотузці – мінімум один комплект на команду.(2а комплекти можуть прискорити проходження ТЕ)
Спорядження потрібне відповідати нормам UIAA.
3. налобний ліхтар
4. мобільний телефон з зарядженою батареєю
13.3. Рекомендоване спорядження для обох класів;)
- велопланшет
- компас, навігатор
- насос, камера, латки, вижимка
- їжа, вода
- замок для ПЗ
14.Визначення результатів та нагородження
В залік змагань у першу чергу потрапляють команди які вклалися в КЧ (24години)! Тобто, якщо Ваша команда набрала більшу кількість балів але не вклалася в КЧ, то в фінішному протоколі Ви будете нижче за команду яка набрала меншу кількість балів, але вклалася в КЧ.
Перемагає та команда, яка набрала більшу кількість балів і вклалася в контрольний час.
Команди які посіли призові місця нагороджуються грамотами та призами від спонсорів.
Можливі зміни та доповнення!
Це положення є офіційним запрошенням на змагання!