Р Е Г Л А М Е Н Т
Відкритий міський турнір з велосипедного спорту
«Horizon Masters Cup»
серед широких верств населення.
І. ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ЗМАГАНЬ
Міські змагання з велоспорту проводяться з метою:
- пропаганди здорового способу життя і велосипедного спорту серед широких верств населення;
- розвиток аматорського велоспорту в м. Києві, як засобу фізичного виховання молоді та зміцення фізичного здоров'я населення.
ІІ. СТРОКИ І МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
1 червня 2014 року м. Київ, вул. Миколи Грінченка,4/В Профиль гонки |
ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КЕРІВНИЦТВО ПРОВЕДЕННЯМ ЗМАГАНЬ
Загальне керівництво організацією та проведенням змагань здійснюється Департаментом освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в подальшому «Департамент».
Безпосередня підготовка та проведення змагань покладається на організаційний комітет «Sport Events Management».
ІV. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ.
У змаганнях приймають участь спортсмени - аматори с 1998 р. н. та старші.
Велоперегони будуть проводитися у наступних заліках (категоріях):
«Чоловіки 16+» - чоловіки від 16 до 29 років включно.
«Чоловіки 30+» - чоловіки від 30 до 39 років включно.
«Чоловіки 40+» - чоловіки старші 40 років включно.
<Чоловіки 50+> - чоловіки старші 50 включно.
<Чоловіки 60+> - чоловіки старші 60 включно.
<Жінки 16+> - жінки 16 років і старші.
Категорія, в якій буде зареєстровано меньше п"яти участників, буде з"єднуватись з молодшою категорією.
Залік в кожній категорії — особистий.
Старт груповий.
Місце учасника на старті визначається жеребкуванням.
Програма змагань:
1 червня травня - з 830 до 930 реєстрація, видача стартових номерів;
- 1000 старт гонки;
- з 1000 – 1100 заїзд учасників;
чоловіки - 4 кола по 8 км – 32 км;
жінки - 3 кола по 8 км - 24 км.
Жінки стартують с гандикапом в 30 секунд, після чоловіків.
- 1630 оголошення результатів, нагородження переможців;
VІ. БЕЗПЕКА ТА ПІДГОТОВКА МІСЦЬ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 р. №2025 «Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів»:
- підготовка спортивних споруд покладається на їх власників;
- контроль за підготовкою спортивних споруд та забезпечення місць безпеки під час проведення змагань здійснює робоча комісія під керівництвом головного судді змагань.
VІІ. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
Спортсмени, які посіли:
І місце нагороджуються призом (від спонсорів) дипломом, медаллю та грошовою винагородою в розмірі 500 грн.
ІІ місце нагороджуються призом (від спонсорів) дипломом, медаллю та грошовою винагородою в розмірі 400 грн.
ІІІ місце нагороджуються призом (від спонсорів) дипломом, медаллю та грошовою винагородою в розмірі 300 грн.
ІV – X місце нагороджуються грошовою винагородою в розмірі 200 грн.
VІІІ. УМОВИ ФІНАНСУВАННЯ ЗМАГАНЬ ТА
МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСНИКІВ
Організаційний комітет «Sport Events Management» несе витрати по оплаті роботи суддівської колегії, обслуговуванню бригади ШМД, супровід ДАІ, супровід мотокомісарів, оренди необхідної апаратури.
Витрати на харчування, розміщення та проїзд запрошених для участі у змаганнях в м. Києві спортсменів та аматорів з різних міст України, закордонних спортсменів за рахунок організацій, які відряджають.
ІХ. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ
Попередню реєстрацію відкрито з 7-го травня 2014 р.
Попередня реєстрація припиняється 27-го травня 2014 р. о 10-00.
Можлива реєстрація в день старту без попередньої реєстрації.
Учасникам, яким не виповнилося 18 років, необхідно отримати дозвіл (письмовий) батьків, надати його судді гонки під час отримання стартових номерів.
Учасники, яким станом на 1 червня 2014 не виповнилося 16 років, до гонки не допускаються. Внесок за участь 100 грн. (всі кошти будуть витрачені на призовий фонд).
Всі учасники змагань повинні мати з собою і пред'явити суддям (перед отриманням стартового номера ) діючі на 1 червня 2014 р медичну довідку (оригінал, копії не приймаються; довідка про стан здоров’я дійсна 1 місяць з дати її видачі лікарем, повинна містити круглу печатку медичного закладу та печатку лікаря, та дату її оформлення) і поліс спортивної страховки (страхування від нещасного випадку с вибраним ризиком «велосепедний спорт шосе»; оригінал).
При отриманні номеру, учасник велоперегонів повинен віддати розписку про ознайомлення з положеннями змагань, усвідомлення ризиків та взяття відповідальності на себе за можливі негативні наслідки від участі у змаганні.
Для участі у змаганнях необхідні: справний шосейний велосипед зі справними гальмами на кожне колесо та велосипедний шолом.
Організатори не мають технічної можливості перевірити справність велосипеда кожного учасника велоперегонів, за стан та справність велосипеда кожен учасник несе особисту відповідальність.
Організатори залишають за собою право не допустити до участі у змаганнях або дискваліфікувати учасників на велосипедах, технічний стан яких, на думку організаторів, не відповідає нормам, також за порушення положень проведення велоперегонів чи невиконання вимог судді.
Кожен зареєстрований учасник перегонів особисто відповідає за технічний стан свого велосипеда, стан свого здоров'я, свої дії, а також адекватність поведінки під час велоперегонів. У випадку отримання учасником перегонів травми внаслідок нещасного випадку, своєї помилки при керуванні велосипедом або такої помилки іншим(и) учасником(и) перегонів, технічної несправності велосипеда або через стан здоров'я, такий учасник несе персональну відповідальність за наслідки можливої травми і пошкодження свого велосипеда або екіпіровки тощо, при цьому матеріальне відшкодування не здійснюється (за виключенням страхових виплат при наявності страховки).Тел. для довідок: + 38 (067) 5-33-33-44 Шолудько Денис,
+ 38 (050) 512-22-25 Гринь Олександр
РЕГЛАМЕНТ Є ОФІЦІЙНИМ ЗАПРОШЕННЯМ ДЛЯ УЧАСТІ У ЗМАГАННЯХ
Комментарии
Написано ж - "справний шосейний велосипед". Тем более, на первом же подъеме все шансы для МТБ закончатся и 100 гривен накроются.
Несправедливо как-то по отношению к шоссейникам. Мое мнение, которое я озвучивал: до 40 лет, 40-49, 50 и старше.
А Иванов знает про байкпортал, интересно просто
МТБ заборонено, але чисто теоретично...
Чому на підйомі закінчаться шанси для МТБ? На спусках - так, а що заважає 8-кілограмовим гірським велосипедам їхати вгору не гірше за шоссери?
Цитирую Yurr:
Заважає те, что на них не допускают к данным соревнованиям. Поэтому мы сравнить и не сможем...
Результаты одесской сотки говорят сами за себя, МТБ не плохо катит по шоссе.
Повторяю, в Киеве будет проходить шоссейная и именно гонка, поэтому предмет спора мне непонятен.
Дайте погоняться и попробовать себя в настоящей шоссейной гонке своим коллегам. Без дополнительного риска и для одних, и для других. Для любителей МТБ проводится превеликое множество гонок в одном только Киеве, а для шоссе - это первая за последние лет 15!
Опять же, где-то в эти дни будет проходить Велодень для всех желающих.
Я бачу, VicTorp, у Вас чудово вдається сперечатись самому з собою. А прочитати чуже повідомлення і зрозуміти його зміст
Самі пишете "на первом же подъеме все шансы для МТБ закончатся и 100 гривен накроются", а коли я питаюсь - "чому?", пишете про те, що МТБ небезпечні.
Гаразд, проїхали.
Я на гонку зареєструвався, шоссер є, але враховуючи, що практично вся любительська шоссейна тусовка жодного разу не брала участі в групових гонках, буду триматись в стороні від пелотону, особливо на протасовому.
но в целом опасения шоссеров понятны - одной обезьяны на мтб, "вовремя" влупившей по тормозам, достаточно для отличного завала
У многих МТБшников как и у меня есть шоссейный байк но в группе мы никогда не ездили.
Что делать, поддержать гонку массовкой и ехать в хвосте или не рисковать и сидеть дома?
PS.
Гоняться на МТБ по асфальту - извращение но возможно, например американская "Whisky fat tire criterium". Красиво, весело но далеко не настоящий шоссейный критериум.
После таких тестов в кроссе диски до шоссе точно не скоро дойдут.
https://twitter.com/ryantrebon/status/430041511343185920/photo/1
Фотография ноги Раяна Требона после гонки ЧМ по кроссу 2014 года.
Так і бачу драму з заміною дискових коліс на ТДФ.
Я думаю, це основна причина. Ніщо ж не заважає заполіровувати кромки дисків, щоб вони були тупими і безпечними.
nkt_m, я так само міркував і все ж вирішив взяти участь - цікаво, справжня шносейна гоночка. Просто не лізтиму в гущу подій.
покупать российскоедопускать на кк гонки на шоссеподобных байках (например, кроссовые)Шоссейная кольцевая гонка, в регламнте написано шоссейный велосипед. К чему остальная демагогия?
Никита, нога, насколько я помню, была разрезана звездой шатунов. Могу ошибаться
PS: Кому все же не терпится устроить завал после резкого торможения гидрой, может посмотреть вчерашний этап Giro и задать себе вопрос: "на..уй он там такой красивый нужен?"
Еще надо что-то придумать, чтобы они были холодными...
Диски для шоссе: 1. лишний вес; 2. большое доп. боковое сопротивление; 3. потеря мощности более 10 Ватт только на переднем колесе; 4. ну и весь гемор, описанный выше.
В плюсах: практически вечные колеса для чайников и лучшее торможение в дождь.
Вывод: для повседневной езды и покатух - супергуд, для гонок - хз.
И чтобы в процессе завала нельзя было засунуть палец в прорези ротора. Фаланги рубит элементарно.
Цитата:
С пунктами 1 и 2 спорить сложно, а вот по поводу 10 ватт - это из-за дополнительного аэродинамического сопротивления калипера и ротора?
Если есть соотв. статьи, интересно было бы почитать
П.С.: прийшов Гнус, розклав усе по поличкам.
где-то краем уха слышал, что ободные тормоза более "теплоёмкие", т.е есть вероятность, что местами ободные тормоза более эффективные
так шоссейные велосипедами с дисками допущены не будут?
пс вопрос без подковырок. мне действительно интересно
Попробую поискать.
Yurr, ну уж точно не на колеса этот "лишний" вес швыряют. Тем более лимит по весу хотят снизить или отменить вообще.
Amers, думаю на этой гонке на что, на что, а на тормоза уж точно внимание обращать не будут.
1. На затяжном горном спуске, если приходится часто тормозить, выделяется очень много тепла, это неизбежно. И если его приходится рассеивать на одном только маленьком роторе, риск вскипятить тормозную жидкость или иначе повредить тормоз куда выше, чем в условиях КК. В интернетах описано много случаев, когда дисковые тормоза КК-велосипедов не справлялись со спусками по горным дорогам.
2. Повышать мощность тормозов нет смысла, потому что, в отличие от КК, слабым звеном будут покрышки. А если всё же удалось бы существенно повысить эффективность торможения в целом, наверняка завалов стало бы только больше.
3. И улучшенная модуляция вряд ли была бы так полезна на шоссе, хотя здесь могу и ошибаться.
У организаторов лимит времени с 10:00 до 11:00.
И награждение интересно написано. С первого по третье и с седьмого по десятое.
Это опечатка или я чего-то интересного не знаю и так принято?
На руках страховка на год на 20К грн, включающая риски связанные с велоспортом - вид велоспорта не указан. Коефициент риска - максимальный. Прокатит?