Наразі маємо зрозумілу ситуацію з карантином, тож, до участі в перегонах допускаються учасники, в особистих засобах захисту дихальних шляхів (масках).
В наметі реєстрації буде встановлено дизенфікуючий засіб, учасники мають слідкувати за збереженням соціальної дистанції протягом реєстрації та при побудові стартової колони.
Організатори залишають за собою право не допустити учасника до участі в перегонах за наявності у останнього симптомів респіраторного захворювання(нежить, кашель, температура тіла вище 39°С).
Наразі маємо зрозумілу ситуацію з карантином, тож, до участі в перегонах допускаються учасники, в особистих засобах захисту дихальних шляхів (масках). В наметі реєстрації буде встановлено дизенфікуючий засіб, учасники мають слідкувати за збереженням соціальної дистанції протягом реєстрації та при побудові стартової колони. Організатори залишають за собою право не допустити учасника до участі в перегонах за наявності у останнього симптомів респіраторного захворювання(нежить, кашель, температура тіла вище 36.6°С).
Велоперегони " Деївські трейли 2020"(Чави клопа) відносяться до велосипедних аматорського змагань крос-кантрі (XC). Мета і завдання змагань - пропаганда здорового способу життя та велосипедного спорту среди широких верств населення, розвиток велоспорту в Кременчуку та навколишніх містах, стимуляція спортсменів и аматорів до підвищення індівідуальніх результатів. Змагання проходять за ПІДТРИМКИ:
- Управління у справах для сім'ї, дітей та молоді виконавчого комітету Кременчуцької міської ради
- Кременчуцький міський центр фізічного здоров'я населення "Спорт для всіх"
- "Екобайк" КременчукТехзона
- "Дріфт" Кременчук
- "Велогараж" Кременчук
- DR. FREI та SWISS ENERGY
- ТОВ «Бодекс-Україна
- Страховий партнер змагань - СК "МегаПоліс".
Загальне керівництво опис и організацію перегонів здійснює ГО"Велосипед".
Фінансування здійснюється за помощью Управління у справах для сім'ї, дітей та молоді виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, капіталовкладень організаторів та спонсорів. Офіційний сайт перегонів: bikeportal.org.ua Обговорення на форумі bikeportal.org.ua Дані положення є офіційнім запитаних для участия в перегонах!
Місце і Час проведення
Велогонка "Деївські трейли 2020"(Чави клопа) проводитиметься 14 червня 2020 року у Деївському лісі Кременчуцького району (в продовженнi вул.Нерудна, м.Кременчук) Координати точки старту та трек траси буде виклад пізніше.
ДИСТАНЦІЯ змагань представляет собою коло довжина близько 5км з набором висоти близько 100метрів (для категорії "Пекельні кантрілі" набір висоти 120 метрів). Розклад перегонів
- 10: 00-11: 50 реєстрація учасников (реєстрація категорії «Пекельні кантріли» до 12:30)
- 11:00 просторове коло
- 11:30 Відкриття перегонів
- старт категорій:
- 12:00 "Зухвалі парубки"
- 12:03 «Панянки роверові»
- 12:07 «Вуйки 40+»
- 13:30 "Пекельні кантрілі"
- 15.00 нагородження
- 15.30 неофіційна частина, прибирання траси
Інформаційа підтримка Під час перегонів буде організованій доступ до проміжніх результатів. По закінченню перегонів можна отріматі протоколи змагань. Фінальні протоколи буде оприлюднено в розділі перегонів на сайті bikeportal
Допуск до участі у перегонах.
До участі у перегонах допускаються особи віком від 16 років. Учасникам молодше 18 років необхідно надаті дозвіл від батьків встановленого зразка та ксерокопію паспорта батьків. До старту допускаються учасники на велосипедах з колесами 26, 27,5, 27,5 +, 28 або 29 дюймів, які мають гальма в робочому стані на обидва колеса та прістосований для участі в змаганнях по перетятій місцевості. Організаторі залішають за собою право не допустити учасника на велосипеді, технічний стан якого не відповідає загальноприйнятим нормам. Наявність захисного шолома - обов'язкова. Учасники, які не виконують ці умови, до участі не допускаються. Учасник, який знаходитиметься на трасі без захисного шолома буде дискваліфікований. УВАГА!!! КОЖЕН велогонщик несе персональну відповідальність за технічний стан свого велосипеда, за стан свого здоров ' я та адекватність своих дій впродовж всієї дістанції, что відбивається в розписці встановленого зразка, яку учасник підпісує перед стартом. Реєстрація учасников здійснюється на місці проведення пергонів в день старту. Попередня реєстрація здійснюється на сайті bikeportal.org.ua в розділі перегонів. Для Отримання номера перед стартом учасник повинен заповнити анкету учасника змагань. Після фінішу номери залишаються учасникам.
Попередня реєстрація
Попередня реєстрація на гонку проводитися на сайті bikeportal.org.ua. Закінчення попередньої реєстрації 12:00 11.06.2020р.
Увага! Пріймаються Добровільні пожертви на розвиток траси в розмірі від 100 грн.
категорії учасников
1.Зухвалі парубки (Початківці) - учасники, які не займали призових місць в будь-яких велоперегонах та займаються велоспортом на аматорському рівні.
2. Панянки Роверові (Жінки) - особи прекрасної статі, які вважають, что краще за все в світі -це ганяти ровером по лісі)))
3. Вуйки 40+ (Чоловіки 40+) - чоловіки, яким в 2020 році віповнюється 40 років, а вони досі ганяють лісом на роверах)))
4. Пекельні кантріли (експерти) - спортсмени та просунені аматори, які мають досвід участі у перегонах ХС, займають у велоперегонах призові місця, займаються велоспортом професійно, та які себе такими уявляють)
Побудова стартової колони
За командою організаторів, учасники шикуються в колону по три згідно стартових номерів в порядку зростання. Стартові номери присвоюються за результатами попередньої реєстрації . Або, якщо всі учасники категорії згодні, стартова колона вибудовується за принципом"кому де зручно". Учасники, які не пройшли попередню реєстрацію, отримуються номери по мірі безпосередньої реєстрації перед стартом і шикуються в порядку зростання номера слідом за учасниками, які пройшли попередню реєстрацію. Всі претензії та зауваження до даного положення розглядаються в розділі перегонів на Байкпорталі до закінчення попередньої реєстрації 11.06.2020р. Організатори залишають за собою право дискваліфікувати учасника (-ів), який (і) буде заважаті шикуванню учасників на стартовій галявіні перед стартом.
Процедура старту:
Оголошення про старт робиться за 1 хвилину, 30 секунд і 15 секунд. Суддя на старті дає старт в будь-який час між 15 і 0 секунд за допомогою свистка, гудка або голосовою командою "СТАРТ". У разі фальшстарту, проводитися рестарт і перевишикування гонщіків. Гонщик, який допустивши фальстарт отримує попередження та, понуривши голову з глибоким почуттям провини та вибаченнями переміщується в кінець стартової колони. Правилами змагань дозволено пересування по трасі тільки офіційно зареєстрованих гонщиків і організаторів змагань. Рух здійснюється строго у вказаному організаторами напрямку. (Для організаторів та працівників технічних служб або швидкої допомоги дозволяється рух в зворотньому напрямку та по технічних стежках, якщо це не заважає змаганням та спріяє виконанню ними своїх завданнь та обов'язків). Категорично забороняється перетин фінішної лінії та поява в 50метровій зоні перед фінішною лінією учасників зі стартовими номерами категорій, старт яких ще не відбувся, або які вже фінішували!
Порядок проходження дистанції:
Після старту гонщики проходять по дистанції визначену організаторами кількість кіл.
Орієнтовна кількість кіл для категорій: "Зухвалі парубки" - 3 кола, «Панянки роверові» - 3кола, «Вуйки 40+» - 3 кола "Пекельні кантріли" - 5 кіл. Старт кола закривається після проходження фінішу лідером відповідної категорії - після того, як фінішував лідер, "кругові" гонщики не можуть піти на наступне коло, їм фіксується фініш. Місце гонщика в підсумковому протоколі визначається за кількістю пройдених повних кіл і часу, витраченому на їх проходження. Зійшовшим з перегонів вважається учасник, який завершив гонку до фінішу лідера.
Технічна зона (техзона) технічний пункт (техпункт) и технічна допомога.
Техзона організовується в районі стартового табору. Допускається ремонт і заміна велосипеда або окремих його частин. У техзоні учасники можуть отрімувати технічну допомогу від кого завгодно. При поломці велосипеда на дістанції, гонщик має право самостійно або за допомогою членів його команди здійснити ремонт велосипеда і / або заміну частин велосипеда. При цьому гонщик и его помічники не повінні перешкоджаті іншім гонщикам. Невиконання цієї умови може спричинити попередження і / або штраф. Якщо немає можливості провести ремонт на трасі, учасник має закінчити коло пішки з велосипедом не сходячи з траекторії змагань.
Номери учасников.
Гонщики, знаходячісь на трасі, зобов'язані мати номер для велосипеда (на кермі) так щоб його (номер) було видно судді на контрольних пунктах. При заміні велосипеда, гонщик зобов'язаний перенести номер на новий велосипед Перш, ніж продовжити перегони. Організатори мають право вимагати пред'явити номер в будь-який момент часу. Якщо номер не видно (номер брудний и т.п.) гонщик, проїжджаючи повз контрольний пункт, повинен голосно повідомити свій номер судді.
"Зрізання"
"Зрізання" маршруту шляхом виходу за межі траси суворо заборонено!!! Зрізання тягне за собою накладення штрафу в розмірі 10 та більше хвилин,або дискваліфікацію , в залежності від тяжкості проступку.Вихід за межі траси дозволений у виняткових випадках, якщо виникає перешкода, яку неможливо проїхати в межах траси (завал, руйнування покриття траси и т.п.) при цьому об'їзд не повинен скорочувати дистанцію та надаватм будь-які переваги перед іншімі гонщиками. Після маневру гонщик негайно повинен повернутися на трасу.
Лідірування (слідування «на колесі»)
Лідірування дозволено, але тільки в тому випадку, якщо гонщик слідує за іншім зареєстрованим гонщиком. Лідірування за транспортом або незареєстрованими гонщиками (велосипедистами) заборонено.
Перевага руху
Гонщики, что пересуваються верхи на велосипеді, мають перевагу перед тими гонщиками, что штовхають або несуть свої велосипеди. Гонщики, что штовхають або несуть свої велосипеди, повинні пересуватися по найменш проїздній частині траси в той момент, коли їх випереджають. Гонщики, что штовхають або несуть свої велосипеди, можуть обганяти їдучіх велосипедистів, якщо не створюють перешкоду руху.
"Круговий"
Гонщики, якіх випереджують на коло повінні поступатися дорогою лідерам. Обганяючі повинні голосно оповіщаті про намір обгону, крикнувши «обходжу справа» або «обходжу зліва». Безпечне проведення обгону є обов'язком того, хто обганяє.
Позіційна боротьба
Коли два гонщики борються за місце на трасі, лідируючій не зобов'язаний поступатися позіцією тому, хто обганяє (за винятком "кругового"). Заборонена різка зміна траєкторії руху при обгоні та будь-які торкання (тілом або частинами велосипеда) з метою перешкодити руху. Обганяючій, в свою чергу, повинен забезпечити безпеку свого маневру.
Неспортивна поведінка
Небезпечна їзда, використання лайливих виразів, образи та інші елементи неспортивної поведінки можуть стати приводом для попередження, а при повторному порушенні, для дискваліфікації. Міра покарання у кожному конкретному випадку визначається головним суддею перегонів.
Вода і харчування
Вода і харчування можуть надаватися гонщикам ким завгодно и в будь-якому місці траси. Проте, гонщики не повинні створювати перешкоду іншім учасникам, приймаючи воду й харчування. Розкідання упаковок, обгорток и тари на трасі заборонено.
Обставиниі непереборної сили (форс-мажор)
У разі виникнення обставин непереборної сили (погодних, соціальних, політичних і т.п.) таких, що проведення змагань може стати небезпечним, перегони можуть бути перервані. У цьому випадку, фінальний протокол оформляється за результатами на момент прийняття рішення про скасування.
Комментарии
кажись это кординаты будут 48.991392,33.443063
Місце для намету є. Якщо наметів багато, розчистимо ще на стартовій галявині. Є ще спот Конструктор, 500 м від стартової галявини, там багато місця, є можливість заїхати машиною і є 100500 траекторій для фанового каталова.
1. Проезжая ж/д вокзал едете на мост через Днепр (это 3-й поворот на лево, перед АТБ)
2 с моста всё время едете прямо, ориентиры: проезжаете МаркетОпт, ж/д переезд со шлагбаумом, Сталелеварный завод, далее ещё 500 м разбитой в хлам дороги и так до перекрёстка!
3. На перекрёстке указатель вправо: Деевская олийниця, 700м, Нерудная улица
4. Поворачиваете и подымаетесь в длинный Апхилл на самой вершине которого, второй грунтовый поворот на лево (на асфальте есть метки)